Till Anders

Anders..

Du min/våran älskade lillebror/son/morbror/pappa..

Vi kan inte förstå att vi aldrig mer får se dig, se ditt underbart fina leende, dina fina vackra busiga glada ögon..

Att vi aldrig mer får höra din röst..krama dig..pussa dig..prata med dig..

Jag ser dig överallt, Du är ALLTID med mig...i ALLT jag gör.. I mitt hjärta, i mina tankar, i hela mitt väsen..

Jag tycker mig se tecken från Dig..ofta.. En snöfläck som liknar ett hjärta, en låt som spelas på radio precis när jag behöver höra den, stjärnorna på himlen..när det är dåligt väder och jag helst inte vill gå ut, men så blir det uppehåll precis innan vi ska ut....

Då tänker jag att du har ett finger med i spelet..

När jag känner mig ensam, och Gabriel tar min telefon och på nåt sätt sätter på en Anders-låt..

Har lyssnat på ditt sista röstmeddelande 100 ggr..

Det gör ont, men känns bra att höra din röst :,(.. För jag kommer aldrig få höra den igen..

Det är så ofattbart, så svårt att förstå...att du är borta..

Vi skulle göra så mycket mer tillsammans!!

Du skulle ta med Gabriel ut på "busigheter", du hade massa planer och idéer på om vad ni skulle hitta på i framtiden..

Du sa att du skulle lära honom att dricka öl! Kom tillbaka och gör det!

Vi reste utomlands du och jag två gånger, Rhodos -06 och Thailand -07. Vi hade så jädra kul ihop :)!

Nu sa vi att vill skulle åka nånstans snart igen, med Gabriel, Nova, Anna , David och morfar..

Å önskar så FÖRTVIVLAT att jag kunde vrida tillbaka tiden!

Du var så generös, med ALLT.

Med kärlek, beröm, komplimanger..

Du sa att du skulle, när du fått pengar, betala alla våra lån ;)..

Renovera hela pappas hus, ge mig och Gabbe en större lägenhet ;)...

Du var så omtänksam, du tänkte alltid på oss <3

Du har/hade en vacker själ..och jag hoppas att du är med mig jämt, men..
JAG VILL HA DIG HÄR, MED OSS,
DÄR DU HÖR HEMMA!!!

Jag vill inte vara UTAN dig, du LOVADE att vi skulle ut och ragga ihop, så att jag fick träffa en BRA kille och du en BRA tjej... :,(...
Nu kommer du hit och INFRIAR DTTT LÖFTE :,(!




Vi älskar dig!

Vi vill ha dig här!


Puss på dig, älskar dig mostast <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh ÄLSKADE SARA! Du ska bara veta att jag önskar av hela min själ att jag kunde TROLLA. Trolla fram din älskade bror igen, till här och nu. Jag skulle så gärna velat träffa honom. Han verkar vara en sådan kille som alla skulle vilja ha i sin närhet, som vän, som pojkvän, som pappa, som bror, som son, som svärson. Jag är såååååååå ledsen för det som hänt, och speciellt ledsen är jag för er alla som sörjer er fina Anders. Käraste Sara, din sorg är så stark, djup och innerligt kärleksfull. Inga ord eller handlingar någon annan peroson gör, NÅGONSIN, kommer i närheten av din saknad av din älskade bror Anders. Jag lider med dig och finns för dig närhelst du vill prata av dig, gråta, berätta om Anders, luta dig mot en väns axel eller bara sitta tyst med en stund tillsammans. Mina allra varmaste tankar till dig Sara, ALLTID! Du vet var jag finns. JAG ÄLSKAR DIG SARA! Kämpa vidare, även om det känns för djävla becksvart och är mer än trippel skittufft många gånger. Du får försöka se Anders lite genom Gabriel kanske. Lika söta och goa båda två. Puss & kram du underbart vackra och fina vän. /Din vän Lena

2011-01-09 @ 11:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0